REFERENCIA SALARIAL Descubre cuánto gana un Representante de Atención al Cliente VER MÁS

Offline Service Coordinator (Customer Service mobile industry)

HUAWEI TECHNOLOGIES

Publicado:

Publicado hace 25 días

Salario

No especificado

Tipo de puesto:

 

Huawei is a leading global ICT solutions provider. Through our dedication to customer-centric innovation and strong partnerships, we have established end-to-end capabilities and strengths across the carrier networks, enterprise, consumer, and cloud computing fields. We are committed to creating maximum value for telecom carriers, enterprises and consumers by providing competitive ICT solutions and services. Our products and solutions have been deployed in over 140 countries, serving more than one third of the world's population.

 

 

 

Join Huawei to have a brilliant future!

 

 

 

 

 

 

 

Huawei is looking for an Offline Service Coordinator (Customer Service mobile industry)

 

 

 

Main Responsibilities:

 

       Customer Service center construction progress monitor and follow up

 

       Customer service center performance (TAT ) monitor and report

 

       Customer service center operation audit and monitor

 

       Service supplier and service center information management

 

       Service IT system and account information management

 

       Service supplier contract statutes and progress management

 

       Service supplier claim progress management

 

 

 

Main Requirements:

 

       Basic computer skills or knowledge.

 

  Bachelor degree in Telecommunications, Computing science or related.

 

       Microsoft software skill (including Excel, word, PowerPoint) 

 

       Data analysis skill and experience

 

       Communications Skills & Negotiation skills

 

       Documentation Control

 

       Escalation resolution

 

  •  Advance level of English, both written and oral.

 

 

El contenido de este aviso es de propiedad del anunciante. Los requisitos de la posición son definidos y administrados por el anunciante sin que Bumeran sea responsable por ello.
Salario bruto pretendido
$
Postularme
¡Te has postulado con éxito!
HUAWEI TECHNOLOGIES
Industria
Informática / Tecnología
Descripción
Huawei Technologies es una empresa global líder en suministro de redes de telecomunicaciones de tercera generación. Laboramos con 45 de los 50 operadores de telefonía más importantes del mundo sirviendo a un tercio de la población a nivel mundial. Contamos con más de 150,000 empleados en 140 países y con más de 70,000 empleados dedicados a investigación y desarrollo. Estamos comprometidos a proporcionar productos innovadores y personalizados, servicios y soluciones para crear valor a largo plazo y potencial de crecimiento para nuestros clientes. Huawei Technologies de Mexico se constituyó formalmente en el año 2001, actualmente contamos con más de 1,400 empleados y contamos con un centro regional de entrenamiento, un centro de asistencia técnica global ubicados en Santa Fe y un centro de manufactura en Guadalajara, Jalisco. Misión Concentrarnos en los desafíos y necesidades de nuestros clientes, suministrando excelentes soluciones y servicios de redes de comunicaciones para ofrecerles el máximo valor. Visión Mejorar la calidad de vida a través de la comunicación.
Ubicación
Ciudad de México, Distrito Federal